Expoziția Fabricat în Moldova 2019

Tamara Luchian: "Nu sta pe loc este principiul principal al strategiei fabricii Ionel".

La expoziția "Fabricat in Moldova 2019", fabrica de îmbrăcăminte Ionel a prezentat publicului larg o serie de 40 de produse din colecții noi de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, care corespunde celor mai recente tendințe ale modei europene și la prețuri destul de accesibile. Această întreprindere internă, care a început în 1945, ocupă astăzi o poziție de lider în domeniul său.

Directorul general al fabricii Ionel, titular al Ordinului Republicii Tamara Luchian, explică:

- Nu stați pe loc este principiul principal al strategiei fabricii Ionel. Managementul și specialiștii companiei noastre participă în mod regulat nu numai la expoziții naționale, dar și la multe expoziții străine, la festivaluri de modă, unde găsim adesea noi parteneri, încheiem contracte de colaborare cu aceștia. Este interesant și profitabil pentru noi să lucrăm pentru consumatorii occidentali. Prin urmare, coasem pentru branduri celebre din Italia, Franța, România, Germania și alte țări. La fiecare produs, realizat pentru acești clienți, este în mod necesar "Fabricat in Moldova". Compania noastră a implementat un sistem de management al calității ISO - 9001: 2008 și sistemul de proiectare automată a îmbrăcămintei SAPR.

            Dar una dintre prioritățile fabrica Ionel este dorința de a mulțumi compatrioților cu noi modele. Cred că toți moldovenii ar trebui să știe că comandanții afacerii de cusut din compania noastră produc numai lucruri de înaltă calitate, elegante și confortabile, pentru care se folosesc țesăturile și accesoriile producătorilor străini de renume. Modelele de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, prezentate la standul nostru de expoziții, sunt realizate din țesături similare, utilizând cele mai recente evoluții în gama de culori, culorile corespunzătoare ale naturii și culorilor într-o cușcă.

            O mulțime de oameni vin la expoziția decorată cu pricepere a fabricii Ionel. Standul companiei demonstrează îmbrăcămintea a trei branduri de la IONEL și Giovanni Primo (îmbrăcăminte pentru bărbați), Prima Bella (îmbrăcăminte pentru femei). Aici este o campanie care va dura până la sfârșitul lunii februarie în rețeaua de magazine și buticuri. Aceasta este o reducere cu 20% a prețului pentru îmbrăcămintea bărbaților și o reducere a prețului de 15% la îmbrăcămintea pentru femei. Pentru cumpărători, este la fel de interesant faptul că aceștia pot obține cărți cu discount atunci când cumpără mai multe produse.

"Ionel, pe care intenționăm să-l extindem, a decis să efectueze o campanie de reduceri total numită Black Friday (Black Friday), cu o reducere imensă a prețurilor", spune Tamara Valentinovna. Aceasta este compania Ca 'da Mosto, Veneția. Noi executăm comenzi pentru marca lor Seventy. Un contract a fost deja semnat pentru fabricarea a 13.000 de articole de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei. La începutul săptămânii, a fost încheiat un contract cu una dintre firmele franceze pentru croitorie de îmbrăcăminte pentru femei. În lunile următoare, croitorii Ionel intenționează să participe la Târgul de la Moscova și la expoziția din România.

Clienții moldoveni ar trebui să știe că fabrica noastră produce haine atît pentru Europa, cît și pentru piața internă. Este cusută pe aceleași linii tehnologice, prin mâinile meșterilor fabricii noastre. Consumatorii moldoveni primesc produse de înaltă calitate la prețuri accesibile. Vă sfătuiesc, nu încercați să cumpărați haine numai în străinătate. Estimați munca demnă și talentul de canalizare autohtonă.

                        Apropo, Ionel a vizitat cabina, o delegație de oaspeți, unde unii bărbați erau îmbrăcați în costume de fabricație ale lui Ionel. Directorul Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, Sergiu Kharya, evaluând pozitiv activitatea și activitatea echipei acestei companii, participant regulat la forumul expozițional, a declarat:

- Expoziția Națională actuală se desfășoară sub sloganul comun "Made in Moldova - făcut pentru tine!". Acest lucru se datorează faptului că scopul principal al expunerii sale este de a sprijini producătorii interni, de a promova produse competitive pe piața internă și de străinătate, de a atrage investiții și de a intensifica dialogul dintre sectorul public și cel privat.

                                                                                                                Marina Shimanovskaya